חייבים לנהוג בזהירות

לצערי הבת שלי עברה תאונה. תאונה לא פשוטה שמצריכה שיקום. היא בסדר תודה לאל. הכי הכי חשוב לנו שהבת שלנו בסדר, כל השאר "שטויות". לא באמת שטויות כי עניין התאונה קצת הסתבך. הדיון בתאונה שלה הגיע לבית המשפט בכמה תיקים: נזיקין והתיק של הביטוח. חברת הביטוח שלנו כנראה רוצה להגיע לפשרה עם הצד השני ואנחנו לא בעד זה, יותר נכון אני ממש נגד.

תראו אני הייתי שם, בזירת התאונה. הבת שלי רק התחילה לנהוג והייתי המלווה שלה. נכון שהיא נהגת חדשה ולא בגלל שהיא הבת שלי, היא נהגה בסדר גמור. שמרה על החוקים והכללים. אין שום סיבה שנתפשר אחרי התאונה הזאת. אני בדיוק ירדתי מהאוטו כשהתאונה קרתה. הסתכלתי לראות שהיא בסדר עד שהיא מתרחקת מזווית העין שלי וראיתי את התאונה הזו קורית מול העיניים ותתארו לכם אבא שחווה ורואה בעיניים שלו שפוגעים בבת שלו, אני נטרף.

הגעתי למסקנה שאני חייב להחליף חברת ביטוח. גם בגלל ששני ילדיי הם נהגים חדשים, צעירים, המחיר של הביטוח עולה. מודה שלא הסתכלתי לעומק על כל העניין של ביטוח צד שלישי כשבחרתי את חברת הביטוח שאני נמצא כיום. מצאתי אתר עם דגשים שצריך לשים לב אליהם לפני שבוחרים חברת ביטוח https://www.kolhazman.co.il/461555 הפעם לא תהיה חכמה בדיעבד. אבדוק טוב טוב 7 פעמים לפני שאני אבחר חברת ביטוח. אני מרגיש אחריות על מה שהילדה שלי עוברת עכשיו. הפעם אני מקווה לא לטעות. הכי חשוב לי שהבת שלי תצא מהשיקום שלה.

כתיבת תגובה