שאלות מעניינות בשוק ההון

בתור מישהו שעובד בשוק ההון ולא הרבה זמן אני חייב להודות שתמיד לומדים דברים חדשים ובאופן שוטף צריך להתעדכן לגבי המצב הנוכחי ולגבי המגמות מתוך הערכה לעתיד. העניין הוא שזה ענף שמה שרלוונטי היום הוא לא בהכרח יהיה עדיין תקף מחר ולכן כשקמים בבוקר חייבים דבר ראשון להתעדכן לגבי ההמשך . התחום הוא דינאמי וחייבים לקבל את זה בהבנה ואפילו גמורה וכמובן לשמור על ראש בהיר ולקבל הכול בפרופורציות הנכונות.

כשמשקיעים בשוק ההון צריכים לקחת אחריות על ההחלטות מתוך הבנה ברורה שמדובר בסיכון מסוים. גם בעסקאות ובהשקעות הכי סולידיות שניתן, עדיין מדובר בתרחיש שאינו מובטח ואין התחייבות. אני מול לקוחות מאמין בשקיפות מלאה ותמיד מוודא שהדברים שנאמרים אכן ברורים מול המשקיעים ושהם יודעים מה המשמעויות ולאן הם נכנסים. מבחינתי זה תנאי הסף להתנעה ואני לא מאמין בשום דרך אחרת. אז יכול להיות שאחרים יגידו שאני זהיר יתר על המידה וקצת מרחיב בכל מיני דגשים ואמרות שאחרים לא מרחיבים אבל מבחינתי היחסים מול איש מקצוע בתחום אל מול הלקוח חייבים להיות הכי ברורים לשני הצדדים.

אז ברור שיש עוד הרבה מה להכיר בתחום וכל יום מתווספים עדכונים חדשים והשפה קצת משתנה אבל זו אחת הסיבות שנכנסתי לזה ואני לא מצטער לרגע.

ולסיום, הנה מספר תשובות לשאלות בוערות, מעניינות ועדכניות

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000943405

כתיבת תגובה